sâmbătă, 18 septembrie 2010

vin dintr-un cocktaill

mai dati-mi un pai sa respir

m-am gandit sa vin printre voi sa va-nveselesc mortii
am spus printre voi, de fapt suntem tot noi
de ce mortii cu mortii si viii cu viii
suntem "Milano-Torino"
ne separa doar o scobitoare
si-o maslina verde
si ce se mai distreaza Dumnezeu
balacind cate un deget printre noi
ne agitam speriati in miscari browniene
cautam disperati sa ne tinem unii de ceilalti
atat de disperati ca nu vedem ca l-am apucat de mana pe raposatu'

mai scuipa Dumnezeu cate un sambure prin cimitire
o ingropam repede sa nu i se vada zbarciturile
si iar jelanie mare

haideti ca si mortii au veseliile lor
plangem mortii sau moartea lor
de ce nu a noastra
mai dau si ei prin baruri cu vecinu'
ce-a fost a fost, Bloody Marry
suntem un cocktaill cu totii
sa cinstim pentru asta

si nu stiu cum au facut vii ca iar m-au tras pe sfoara
eu ma-ntristam si ei radeau la capataiul meu
am murit de o supradoza de blasfemie
in Backstage

sa bem pentru asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu