joi, 4 noiembrie 2010

Dimineaţa alergenică

pentru mine dimineaţa e o gâscă uriaşă
cu picioare grele şi aripi umplute de polen
mă prinde cu pliscul de guler
mă scutură bine de somn
bate din aripi

desfac nuca ochiului cu un briceag de lumină
o durere surdă îmi umple retina
mă sprijin în bastonaşe cu efortul senectuţilor
de parcă noaptea mi-ar căra o sută de ani
pe bandă rulantă dus-întors
până la marginea patului
scrijelitor sâsâit de alarmă
inerente mâncărimi de ochi, strănuturi

Dimineaţa subacvatică

aş vrea să fiu cefalopodă
sepie poate
să mă ascund şi să ies
rece şi curioasă pe tot ce mişcă
să privesc de undeva de jos din adânc
pata galbenă tremurândă piftie
pe buza apei
îi fac un semn cu tentacula
mă propulsez printre stânci, epave, lanuri de alge
Bună ziua Noapte!
Somn uşor Răsărit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu