joi, 24 februarie 2011

getPath to God

mi s-a adeverit că până la urmă drumurile duc ireversibil spre Home
şi nicio scurtătură nu-şi mai are rostul

m-am săturat de toate iconiţele lipite precum afişele pe stâlpi
„priviţi am fentat tot sistemul şi lumea ar trebui acum să mă înţeleagă mai bine
pentru că nu mai are nevoie să sape adânc până în rădăcina istoriei mele”

şi oamenii privesc arogant tot spectacolul ăsta din Front Line
ca atunci când o tipă bună şi-ar vedea acelaşi palton Versace pe alta

mi s-a adeverit că până la urmă
drumurile duc ireversibil spre Home şi Home sunt Eu
o breşă într-un sistem proiectat pentru tot mireanul, cum e Microsoft
şi eu refuz să mă conectez wireless
pentru că tot o strângere de mână îmi ţine de cald

şi n-aş putea să nu enumăr câteva dintre principiile ce guvernează
ciudăţeniile acestui sitem:
- compatibilitate (dacă nu vorbim în acelaşi limbaj nu-l bag în seamă)
- portabilitate (dacă n-aş putea să-l mut după moftul meu ducă-se-n măsa)
- refolosibil (dacă nu are ceva să-mi folosească şi mie la ce bun)

peste toate astea numai discreţia aş recomanda-o
pentru că cine ştie cum vre-un şmecher te-ar confunda cu un Xbox
şi-ar ţopăi fericit prin faţa ta bucuros că se vede pe sine

cel mai sănătos ar fi să mă rescriu cu totul în limbajul lui Pascal
să mă introduc într-un sistem nemaiauzit
în care vor funcţiona de minune comenzi de genul
„getPath” (to God) pentru escape sau out of system
„goto” (nowhere) ca buclă pentru Hell
oamenilor le-aş răspunde aşa cum sunt obişnuiţi
„if ... else”

amatorilor de senzaţii mi-aş lăsa pe ecran
doar jucării AJAX să nu se plictisească


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu